Tekstgrootte
Heeft u vragen, problemen of klachten over het onderwijs, over de aanpak van uw kind of over andere zaken, stap dan meteen naar de leerkracht van uw kind.
Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing, dan kan het probleem worden besproken met de directeur. De directeur zal proberen samen met betrokkenen tot een goede oplossing te komen. Als ook de directeur er niet uit komt, kunt u aangeven wie er ingeschakeld moet worden om het probleem wel op te lossen.
Als het nodig mocht zijn, kunt u met uw klacht ook (direct) naar de contactpersoon1, de vertrouwenspersoon2 of de klachtencommissie3.
Daltonschool De Overlaat heeft het landelijk model klachtenregeling ondertekend. Deze klachtenregeling is te verkrijgen bij de directeur. De contactpersoon1 op onze school is Robert Wanders.
In gevallen waarin de klacht om een of andere reden niet bij bovengenoemde personen gemeld kan worden, hebben wij een vertrouwenspersoon2 aangesteld die rechtstreeks door ouders benaderd kan worden en vertrouwelijk met de klachten om zal gaan. De vertrouwenspersoon is Mw. Chiene Hulst 06-45434266 of via de mail chiene-hulst@externevertrouwenspersonen.nl Een officiële klacht kan worden ingediend bij de klachtencommissie3. Hiervoor kunt u contact opnemen met het secretariaat van de klachtencommissie: Bureau Onderwijszorg, Mercurion 36, 6903 PZ Zevenaar, telefoon 0316-341618.